mandag 9. mars 2009

> Krig med Hagane :)

Idag var det første skoledag etter ferien, noe som er positivt, men kanskje ikke fult så positivt også. jeg liker skolen, på mange måter, men kan ikke akkurat si at jeg er så stor fan av den, men jeg elsker folka som er der, det er også grunnen til at jeg liker skolen litt :) Vi så faktisk på film hele dagen, og selv om filmen ikke var så mye å skryte av, var det bedre enn en vanlig skoledag :) jeg har foresten en liten 'krig' med min kjære venn, Nicolai Hagane. Han hadde nemmelig tatt seg den frihet å lage et ekstremt vakkert bilde av meg i gårkveld, så jeg lagde et tilbake ^^ og nå, ja, nå sitter vi her å lager masse fine bilder av hverandre :) Og nå trenger vi liksom hjelp til å finne ut hvilket bilde som ble best. hvilket bildet syntes du ble best ?
Nicolai av Camilla : Camilla av Nicolai :

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar