søndag 15. mars 2009

> sommer og sol ?


nå lengter jeg noe veldig til sommer og sol. Og ja, jeg sitter faktisk her å planlegger sommeren 2009 :) Og jo mer jeg planlegger, jo mer lengter jeg. Jeg er dritt lei av snø og alt som heter kulde. Igår var jeg foresten i bursdag hos Eline, og det var kjempe gøy ^^ Benny fikk meg foresten til å spise rottegift, så det var litt sånn, jaa, skummelt en liten stund. Stakkars, han var jo så redd,å klikka fulstendig for at jeg tulla med at jeg besvimte :) "faen lauken, nå er jeg stressa her, det er ikke noe morro med at du kødder sånn, e e livredd nå" hahaha, "sikkort benny":) Og idag hadde vi faktisk planer om at endre og benny skulle komme til meg, jeg hadde til og med gjort klar tacoen. Men så gikk det selvfølgelig ingen busser, tyyyyyypisk :/ Menmen. Nå sitter jeg her da, å hører på Keith Urban - Making Memories of Us, samtdig som jeg lengter etter sommeren. Jeg og Marcus bestevenn, har foresten planene klare, om skauturene våre og sånn :) Harrø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar