fredag 9. januar 2009

15 år, og en dag.

For å si det sånn, har jeg ikke fått skrevet her på noen dager, fordi jeg har ikke hatt tilgang til dataen. For pc'en nede hos mamma er nemmelig til rep, og det hater jeg, så jeg betnytter sjansen så ofte jeg kan med å snike meg opp en tur til pappa. For 3 dager siden, hadde Nicolai bursdag :) Og derfor benytter jeg denne dagen til å gjøre det godt igjen, å si noen få ord til han :'Kjære lillemann, selv om du føler deg så mye eldre enn meg, fordi du er født 48 timer før, så skal jeg la deg ha den gleden med å føle deg så veldig 'voksen'. Du er kanskje 15, men du er avlike vell min lille fjortiss ^^ Grattis med dagen som var da, bestevenn. :)<3 ' Og bare sånn at dere alle vet det, hadde jeg bursdag i går ^^ Og det var jo en kjempe dag må e sæi :) Jeg ble vekket med frokost og sang på sengen, og masse gaver da, selvfølgelig. Fikk egentlig ganske mye nyttig, om mange fine ting til det nye rommet mitt. Og selvfølelig fikk jeg penger, det var det som jeg fikk mest av, og det syntes jeg var kjempe kos, for jeg trenger penger, for jeg har nemmelig tenkt meg en tur til Ikea snart!

Helt fra klokken halv 7 tikket det inn meldinger på mobilen min. Når jeg kom til skolen ble jeg møtt av en hau med menneske som kom løpende mot meg, med armene åpne (jeg elsker å ha bursdag assa) ^^ og jeg som er verdens besteste venn, hadde jo selvfølgelig satt inn bilde av Nicolai i avisa, og det likte han jo kjempe godt kan du si xD Therese abv, hadde foresten satt inn bilde av meg også, og det ble jeg utrolig glad for ! :') Og det så ut som at de fleste hadde sett dt, for hvor enn jeg gikk, kom det folk som komenterte det, eller visste at jeg hadde bursdag. Og sånn gikk hele dagen, folk var faktisk snille med meg, og jeg fikk ikke noen blåmerker nei :)

For nå som jeg er 15 år, så trenger jeg ikke krangle med de fjortiss vennene mine, eller jo, har jo Jenny da xD Hahaa! Men nok om det, jeg og jenny måtte gå 15 minutter før skolen slutta, for Jenny skulle ned til tannlegen. Og etter det skulle vi handle inn til bursdags fering! Btw, så skal jenny også ha regiss nå, akkurat som meg. Og vi går tilogmed til samme tannlege :-D Yeeey (h) Marcus kom ned etter skolen, for han og jenny skulle være med å handle film og godiss. Etter vi hadde funnet den perfekte skrekk filmen, ble Jenny og Marcus med meg hjem. Og vi hadde det så koselig skal e sæi dæ :) Jenny skulle skrive et kort til meg, som jeg ikke fikk lov til å se på, så istede tok marcus å flettet håret mitt ^^ Og han er god skal e sæi dæ. Når klokka var seks, starta vi med å lage tacoen, men så plutselig gikk klokka mye fortere enn den skulle, og vi hasta for å bli ferdig før de andre kom. Jeg hadde snakka med Thomas på telefonen, og sa at alle skulle pynte seg i ballkjoler å dress. Thomas trodde ikke helt på meg, men så spurte han Nico om han skulle gå i dress, og Nicolai som er så flink til å kødde, spilte med. Så lille thomas kom i dress han, og da var han sinnsykt skjønn ^^ Jaa, vi hadde det kjempe gøy, og så på en skikkelig skummel film, tror alle hadde vondt i enten halsen eller ørene, for fyfaen som vi skrek xD

Etter vi hadde sett filmen var vi så varme at vi tok oss en tur ut, hele gjengen, og Jenny og kri tok masse bilder av oss :) Therese, Jenny og Marcus, bestemte seg for å lage sin egen skrekk film, å kjelleren min, og vi som satt i stua hørte skrik der nedefra hele tiden xD Jeg, Nicolai og Thomas, skrek oss inn, å delte en cider x] Linni, Susanne og Kri kom også inn etterhvert, og vi satt der egentlig bare i grunnen, å snakket å litt sånn.. Jenny sov hos meg btw, og det var veldig koselig å tilbringe dagen sammen med mine beste venner ^^ Idag på morraen forsov jeg og jenny oss, så vi tok 10 bussen inn til skolen :) Egentlig har dagen vært helt normal, og i siste time idag bytta vi plasser, som vi fikk velge selv hvem vi ville sitte med .. og jeg sitter med LINNI :D <3 Idag er det min andre dag som 15 åring, så jeg har ikke tid til å sitte mer på denne kassa, sånn som dere fjortisser gjør, så jeg stikker heller en tur ut, blogges :')

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar