tirsdag 13. januar 2009

omgangsyka :/

Vell, det er en god stund siden jeg har skrevet her nå. Og for å være helt ærlig, er det ikke så mye å skrive om for tiden. Livet mitt er kjedelig, det skjer aldri noe mer. Men jeg kan jo trøste meg med det, at det er bedre at det ikke skjer noe, enn alt det dramaet jeg har vært igjenom i 2008. Jeg er lei av drama nå, og jeg starter ett nytt liv, og det er jeg ganske glad for. Vell, i går var jeg, jenny og Linni i arendal, og handla klær :) Og det var jo morsomt, men herregud så lang tid det tar å finne en bh ! Jeg ble helt gal, for vi var i nesten alle butikkene det gikk ann å være i, uten å finne en eneste en .. Men fant en tilslutt, men den var faen meg ikke billig heller. Hva skal man med alle disse butikkene a ? Herregud sier jeg bare .. Akkurat nå kjeder jeg livet av meg, og savner alle vennene mine :/ Jeg hater å være syk, for det er aldri noe å gjøre. Jeg har nemmelig fått omgangsyka, og kasta opp i hele natt .. jævelig morro -.- menmen, litt deilig å ha en fridag også da, kan sove leeeeenge :) Uten at noen forstyrrer, trodde jeg -.- Men det tikket inn meldinger hele tiden, fra folk som lurte på hvor jeg var. Vell det er jo koselig at de savna meg, men jeg som ikke hadde sovet i hele natt nesten, ble vekket hver gang jeg prøvde å slappe litt av. xD Menmen, sånn er det å ha gode venner :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar