mandag 26. januar 2009

Fra bjørneklem til Kakedeig :')

dagen idag, jeg smiler bare av tanken skal e sæi dæ :') det er nemmelig ganske sjeldent jeg har hatt en så fin morgen.Du skjønner, min morgen var rett og slett fantastisk, for det første jeg tenkte på når jeg våknet var nemmelig SELMA, solstråla mi :') Og bare tanken av henne, fikk meg til å hoppe i taket av glede. For hun hadde nemmelig lovt meg en diiiiger bjørneklem, og det var noe jeg gledet meg enormt til :')Og selma holdt det hun lovet, når jeg kom på skolen idag, kom hun løpende mot meg, med et enomt smil, og kaset seg rundt meg. Er ikke jeg heldig, så vet ikke jeg (h) <3Bare sånn at du vet det, skulle egentlig jeg og susanne være med marcus hjem idag etter skolen, men så ble jo han selvfølgeig syk :/ noe jeg ble skikkelig sinna for.Så jeg og susanne prøvde å finne noen andre vi kunne være med, og med en gang tenkte vi "NICOLAI :')"Så vi spurte vår kjære solstråle om vi kunne være med han hjem, men han er jo så egenråding og tenker bare på seg selv, så det kunne vi jo selvfølgelig ikke -.- Men utover dagen, skiftet han mening, og det skjønner jeg jo, hallo, hvordan i all verden kunne han si nei til oss ? :o Men jeg og susanne dro heller hjem til meg, for vi gadd ikke når det skulle være sånn. han kan bare ha det så greit ass, han aner ikke hva han går glipp av, sant susanne? :')

Nå er Susanne og thomas her, og vi har nemmelig laget kake, og skjønner godt om du misunner oss (h) :')For den ble knakande good, kan du tro :') og jeg er veldig flink til å rime, det vet du vell alt som, stine ? :')Hahaha, nå ler jeg, så vet du det ^^ Med MANNELATTEREN, eller den rustene billatteren, Gunnar og Nico.De gjør nemmelig narr av meg :o så sier de "nei, det er jo ikke deg vi etterligner da (a) " aha, liiiiiksom :sVell, jeg har egentlig ikke så mye å skrive her nå, annet enn at :Jeg elsker deg Renate, og er her alltid for deg, sjelevenn ^^ Og btw, så er susanne min bestevenn ! :') (satan, nå rimte jeg igjen, eller hva svenn? ) HAHAHAHAHAH xDJa jeg vet, jeg har dårlig humor! -.-og foresten, thomasmin er nydelig !:') så vet du dt. Men snakkes, for nå skal jeg og susanne gjemme oss i kjelleren så vi får kaka for oss selv (h)Blogges :')

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar