søndag 4. januar 2009

Siste dagen.

Yey, nå har jeg også fått meg blogg, endelig ! :) Idag er det siste dagen i ferien, og jeg både gleder meg og gruer meg til skolen begynner igjen. Egentlig hadde jeg tenkt meg en tur på isen idag, men når jeg tenker meg om har jeg så mye annet å gjøre. På Fredag var Linni hos meg, foresten, og vi hadde en skikkelig 'romatisk' kveld. For vi var nemmelig alene hjemme hele natta :)

I natt skulle egentlig Renate sovd hos meg, men det passet ikke så bra av likevell :/
Nå sitter jeg egentlig her å bare goper, ser litt på bildene jeg har på pcen, også kom jeg over dette bilde, å tenkte at jeg måtte ha det med. Bilde ble tatt 29.12.08, den dagen jeg egetlig skulle til Nicolai, men så dicha han meg for å reise til opp Vergåshei, og jeg må bare få sagt det, han kan ALDRI holde avtaler, menmen. Jeg og Susanne hadde egentlig ikke tenkt til å reise, siden Nicolai ringte meg 5 min før bussen gikk. Men så bestemte vi oss for å reise av like vell, for vi to kunne ha det gøy vi. Når vi sto å venta på songebussen ringer Jenny meg, så vi dro hjem til Jenny. Etter vi hadde fått varmen i oss, dro vi ned til songevann og sto på skøyter, det var skikkelig morsomt. Men jeg var jo pyse som vanelig, å skrek og bar meg om at jeg var så redd for å gi igjenom isen. Tilslutt ble Jenny så sinna, at hun dytta meg ut på isen, og tok meg med helt over til den andre siden. Og heldighvis drukna jeg ikke :)

Gleder meg skikkelig til å se alle folka på skolen igjen ! Har egentlig tusen ting som skal gjøres, men så endte jeg opp her da, sånn som jeg alltid gjør.
Jeg var vell egentlig ikke så mye å blogge om idag, og nå må jeg se å få gjort litt husarbeid, så snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar