torsdag 22. januar 2009

Uka med sol :')

vell, grunnen for at jeg skriver idag, er for at jeg ikke har så mye annet å gjøre.Hatt en kjempe fin uke foresten, og ting går bedre å bedre, merker at jeg er 15, for å si det sånn xDJeg er virkelig glad jeg er over "fjortiss-tiden", og jeg syntes virkelig synd på alle som må igjenom det.På tirsdag var vi på et kaftværk oppe i Åmli, og selvom det ikke var så utrolig 'gøy', så var det i alle fall bedre enn å være på skolen. I Åmli hadde de en utstoppa Grevling, og det var nesten så jeg ville løpe ut av bygget når jeg så den xD Jeg HATER Grevlinger, og Elger for den sagts skyld, og Rev. Egentlig er jeg livredd for alle dyr som bor i skogen, de er drit skummle syntes jeg. Jeg må jo også nevne det at jeg vant over Hagane i forgårs :)Han skal jo alltid true meg med at han skal legge ut masse teite bilder av meg på nettet, også tror han at han har så mange pinlige filmer av meg. Men jeg må jammen meg si at jeg overasket han med å ha tusenhvis av pinlige bilder av han xD Han la ut ett bilde av meg på nettby, mens jeg la sikkert ut 11, og tilslutt lagde vi fred, og han sa at jeg vant :D Han sa tilogmed at jeg var tøff (h) Vell, må jo si at jeg ble ganske stolt over meg selv, at jeg vant over han i en ting ! :-D Og jeg skal love deg at jeg aldri skal la deg glemme det, Nicolai ^^ Jeg skal nok ringe deg på 80års dagen din, og snakke om den gangen jeg vant over deg i en ting ! :)

Idag har jeg foresten vært hos Marcus :) Og vi har hatt det kjempe kos skal e sæi dæ.Helt til jeg ble begravet i snø av han og Nicolai. Vi hadde nemmelig vært borte i bakken å stått på snowboard, og jeg var jo driit 'go' kan man jo si xD Hahahah ! Jeg hadde bare på meg en tynn tynn bukse, og hele var helt blaut, og satan så sur jeg ble på de. Men det gikk over etterhvert, men jeg er sikker på at jeg får blærekatar nå, Nicolai xD Hahahaha ! Men de gjorde det godt igjen med "romatisk" middag x] Hehehe :p Nå er jeg satan så trøtt, så har bestemt meg for å legge meg tidlig i dag :) God natt, snakkes^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar