lørdag 7. februar 2009

Bestevenner i snøvær :)

Dagen i dag, har egetlig vært en skikkelig sløve dag, og det trengte jeg virkelig. Jeg har nemmelig sovet hos Jenny i natt, og vi var ikke i seng før veeeeldig seint. Jenny har nesten ikke sovet i natt stakkars, og idag på morraen ble jeg vekket av at hun hadde så vondt i hele kroppen at hun ikke visste hvor hun skulle gjøre av seg. Hun skulle egentlig til selma idag, men det ble ikke noe av, for jenta mi hadde nemmelig blitt syk stakkars :/ Og i hele dag, gikk vi rundt i stilongsen og bare sløvet. Når jeg kom hjem, fikk jeg telefon av Thomas bestevenn, og han lurte på om jeg ville være med han ut på en sparketur i snøen. Og vi hadde det skikkelig koselig, satt nede ved vannet å snakket i snøværet. Og Thomas er egentlig ganske enkelt å snakke med, og jeg er veldig glad for at jeg har han :) Denne dagen trengte jeg virkelig. For jeg har så mye å tenke på, men idag, var det akkurat som at alt hadde snødd vekk. At en helt ny verden hadde kommet inn i løpet av natten. Jeg må innrømme at jeg er temmelig lei av snø, og jeg savner sommer og sol. MEN, det er litt koselig med snøen også syntes jeg. Særlig når man kan sitte inne å se ut på den vakre verden, som virker så lys og stille. Ikke noe grått og trist, men alt virker som en helt ny plass. Og når man har vært ute å herja i snøen, og man kan komme inn til en varm peis, og drikke kakao med sterinlys rundt seg, DET kaller jeg virkelig kooos :)

Takk gud for at du ga meg en slik dag som dette, for jeg trengte virkelig en dag uten beskymringer, en dag hvor alt virker så enkelt, DENNE dagen ; Bestevenner i snøvær :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar