tirsdag 3. februar 2009

Togspor på tenna, til norskprøve på senga.

Vell, idag har jeg vært hos reguleringstannlegen, noe jeg syntes var kjempe skummelt. For jeg er livredd for tannleger, og grunnen til det, aner jeg egentlig ikke. Idag har jeg nemmelig fått et nytt utseenet, regulering -.- og vet du, jeg er dritt lei allerede. Jeg er skikkelig sår i hele munnen, og leppa mi har sprekket opp. Jaa, nå syntes jeg synd på meg selv her, men det har jeg god grunn til akkurat nå. Åherregud, ett år med dette, og jeg vet det kommer til å bli mye verre enn det er nå, stakkar stakkar Camilla, og alle de andre som må gå med dette dritet på :/
Men nok om det, etter jeg hadde fått på meg togskinnet, gikk jeg rundt på senteret å så litt. Og jeg måtte jo ha en ny sekk, og siden jeg akkurat har fått penger på kortet mitt, ble det litt mer enn bare en sekk får å si det sånn (aa) så ja, jeg har vært på shopping :')
Men nå har jeg en prøve som må øves til, og jeg aner ikke hva prøva handler om en gang, så jeg sliter virkelig. Så hadefint, vi snakkes :')

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar