tirsdag 10. februar 2009

> sur og gretten.

Idag er dagen hvor jeg føler alt går galt, og jeg ser ikke noen lys side av noenting. Jeg er rett og slett skikkelig sur og gretten idag, og blir forbannet for den minste ting. Jeg har nemmelig mensen nå, og den har slått ganske kraftig til skal jeg si, for nå er hormonoene mine rundt å kjører berg og dal bane. Jeg HATER virkelig når det er sånn, for i det ene øyeblikket er jeg lykkelig, så blir jeg pottesur, og deretter går jeg rett ned til bunden hvor jeg er skikkelig lei meg og nedfor. Så hold dere litt på avstand, før jeg slår til dere, slik jeg gjorde med Gunnar. Åja, denne jenta har tempramang :) Og tenk, jeg prøvde faktisk å gjøre en god gjerning idag, og var så sjenerøs at jeg ringte min kjære venn Nicolai, å spurte om han ville være med til gautefall. Og istede for å få ett 'takk' eller noe sånt, var det bare "du kan ikke ringe hvis du ikke vet nøyaktig hvilken dato og klokkeslett da, dust" fyfaen som han skal hisse meg opp. Her prøver jeg å være en god venn, å fikse opp siden jeg ikke ble med han forgje gang. Jeg vet jo hvor godt han liker gautefall, så jeg tenkte at jeg ialle fall skulle gjøre èn glad idag, men neida. Vanlige mennesker hadde blitt glad for å fått et slik tilbud, mens Nicolai sin måte å si takk på, er ; "herregud, du må være sakelig, jente". Jeg lover deg, jeg holdt på å fly rett i taket, å nå er det nesten så jeg angrer på at jeg spurte om han ville være med. Jeg er rett å slett forbanna nå, så forbanna at jeg lar det gå uttover tastaturet. Og ja, jeg vet jeg burde holdt det inni meg, istede for å rase det ut på nettet, men idag så er jeg så sur at det driter jeg fult i. Hade ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar