lørdag 14. februar 2009

> Valentinsday.

Idag er det Valentinsdag, og min kjære kusine Lisbeth har burdag , så da benytter jeg anledningen til å si ; Happy Vanleningsday til dere alle og Gratulerer så mye med dagen til deg, Lisbeth. Jøss, det var to fluer i en smekk det ;) Jeg er jo også skikkelig glad for at jeg ikke har noen å sende noen valentinsdag melding til, eller til alle vennene mine da, men ja, du skjønner hva jeg mener. Det er ingen som har den 'kjærlighets' plassen inni meg for tiden, og det er noe jeg er skikkelig lettet for. Dagen idag har egentlig vært ganske grei, møtte den kjekke fetteren til Lisbeth idag, jeg lover deg, kunne bare sitte å stirre på øynene hans hele tiden, men åhh, han er 20 :/ xD Vell, som du skikkert skjønte har jeg vært i bursdag til Lisbeth idag, og det var jo koselig. Når jeg omsider kom hjem fra Tvedestrand, spør Endre meg om jeg vil komme inn til han, han er alltid så sein med sånt, kommer liksom akkurat når det er for seint. Og det gikk ikke noen busser inn, så det ble ikke noe av :/ Noe jeg syntes var utrolig trist, for jeg har ikke sett han siden jul. Jaja, jeg må nok tilbringe denne 'lykkelige dagen' alene jeg. snakkes ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar