lørdag 28. februar 2009

> stjernetur med bestevennene, for ferien er her :')

Jeg har ikke vært så flink med å skrive her i det siste, og jeg tror nok dette blir det siste innlegget på en god stund. Jeg er ikke meg selv for tiden, og har vært på et sånt merkelig humør en liten stund nå, hvor jeg blir sur for alt, og lar alt gå innpå meg. Jeg føler at alt er blitt så merkelig, å spør meg selv hvordan alt dette kunne skje. Menmen, det går nok over. Mye å tenker på er det også for tiden, og ingen ser ut til å ha det så særlig bra. Men nå er ferien her, og det skal bli godt å ikke måtte stå opp klokken 6 om morgenen. Jeg har ingen spesielle planer for uka, utenom at jeg reiser en tur til Oslo på torsdag. Igår var jeg foresten hos jenny, og det trengte jeg virkelig. Og for å være helt ærlig, sitter jeg å smiler nå, for dagen i går, føltes som gamledager ^^ vi så på en skrekkfilm, slik vi alltid gjør når vi er sammen. Så kom Nicolai og Marcus bort, og etter vi hadde sett film, gikk vi en tur ut. Himmelen var full av stjerner, å det var skikkelig koselig. Følte meg så trygg der jeg gikk, sammen med mine beste venner :) Nicolai lærte meg foresten åssen jeg skulle slå, og selv om jeg ikke fikk det helt til, så vet jeg i alle fall åssen man skal gjøre det. Så nå er det ingen som tørr å være slemme med meg mer :) Men, nå begynner jeg å gå tom for ord, å har egentlig ikke så mye mer å skrive om. Ha en fin ferie til dere alle, så kommer det nok ett innlegg om noen uker eller noe :) Vi snakkes ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar