torsdag 5. februar 2009

Full fart på isen :')

Idag har vi vært på kunst isbanen i arendal :p Iallefall noen av oss, for de fleste reiste til Gautefall, noe jeg også egentlig hadde planer om, men jeg reiste heller til arendal, for om jeg skal være helt ærlig, føler jeg meg elendig på snowboard, og jeg vil ikke at noen andre skal se meg slik. (nok en gang, sorry nico, vet jeg skuffa deg der, men neste år skal jeg ikke skuffe. ) men, det var kjempe morro på isen i allefall. Det gikk fort der ute skal e sæi dæ. Og Marcus gjorde meg virkelig stolt av han der ute, han var jo så flink vettu. :') Det er egentlig ganske koselig, å springe rundt på isen, med vennene rundt seg, og musikken i bakgrunnen. Da føles det ut som at man ikke har noen problemer i det hele tatt. Når vi kom hjem fra isen, gikk jeg, susanne, jenny, selma og kathe opp til skolen for å vente på bussen. Vi satt der å snakket om ganske mye rart egentlig, og jeg og selma hadde det utrolig morsomt med 'okseleken' vår. noen flere som vil ha en tur, si i fra ;) etter vi hadde sittet der en stund, fant jeg og susanne ut at vi måtte rekke en buss, men når vi kom ned, hadde den alerede kjørt, så vi gikk opp igjen. Pappa måtte reise inn å hente oss, for jeg trodde neste buss ikke gikk gør klokken fire, men når så fikk jeg høre av kathe at den gikk klokken 3. men pytt pytt, pappa var alerede på vei, men han var ikke særlig blid på meg for å si det sånn. jaja, sånn er det vell, jeg vet jeg surrer, det har jeg alltid gjort, og det kommer jeg alltid til å gjøre. men nok om det. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive her jeg, for idag er hodet mitt helt tomt for ord. Jeg har foresten drit vondt i munnen, og hater reguleringa mi, mer enn jeg hater grevlinger, og da er det ille da ! :') Imorra skal jeg sove hos Jenny, og det gleder jeg meg virkelig til. Kan ikke huske sist gang jeg og jenny hadde en kveld sammen, så jeg gleder meg som en liten unge til å være sammen med bestevennina mi. foresten, vil du se bilder fra skøytebanen, besøk nettbyen min ; http://www.nettby.no/user/files.php?user_id=327886&folder_id=3682199 nå har jeg en naturfagsprøve jeg må øve til, og for å si det mildt, sliter jeg veeeeldig. Har ikke gjort mer enn tre spørsmål, og prøva er i morra. Jaja, plikten kaller, så hadefint :) vi snakkest.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar