søndag 15. februar 2009

> Rydding på loftet ?

Idag var det tidlig opp, for jeg og pappa hadde bestemt oss, for å rydde på loftet. Det er nemmelig planen at jeg skal få rom der, men herregud, det er så sinnsykt mye rot der, at det er ikke mulig. Og pappa ville jo spare på det meste, så det ble ikke til at vi kastet så mye nei, mesteparten var bare å legge inn på et annet rom. Og pappa sier liksom til meg at jeg har så mye jeg ikke har brukt for, vell hvem har vell bruk for en gammel teitmaskin, eller stoler som er 100 år gamle da ? Jeg sparer i alle fall ikke på skrot. Kan vell ikke akkurat si at dt har blitt så stor forskjell der oppe nei, det er fortsatt et hau med rot, og skrap pappa spare på! Uff, han har ikke peling. Nå gidder jeg ikke hjelpe han mer, for jeg føler meg bare i veien. Om jeg finner en gammel avis, å legger den i søpla, får jeg bare kjeft. Så nå har jeg tatt meg turen ned til pcen, å jeg har ikke flere planer om å hjelpe pappa der oppe. Når han er så egen kan han vell bare gjøre det selv altså. Ser ikke ut som at jeg får nytt rom på en stund, men vet du, jeg smiler å tar det som det kommer. Nyter snøværet å ser igjenom gamle bilder jeg fant. Det var et kjempe morsomt bilde av meg, kristine, marthe, helene og kathe. Men vell, nå har jeg planer om å ta meg en tur ut, så blogges ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar