fredag 6. februar 2009

Superkokken, Jenny :')

Idag har jeg vært hos jenny, og vi har fått oss mange gode lattere for å si det sånn. Jenny er nemmelig så utrolig flink til å lage mat, og jeg trodde jeg skulle dø av latter. Først visste hun ikke hvordan hun skulle koke makaroni, så syntes hun det var vanskelig å røre i den, så jeg tok intjativet å rørte jeg :') men da fikk jeg spørsmål om skinken skulle stekes eller kokes, og fyfaen som jeg lo. Jeg ba henne om å skjære tynne skiver, og når jeg kom ut igjen, ja, vell det var vell de største "tynne" skivene jeg hadde sett xD Alle var bare store firkanter, hahahahaha. Så skulle hun skjære argurker, og jeg lover deg, jeg har ikke ledd så mye på leeenge. For når hun var ferdig med nesten halvparten av agurken, syntes hun skivene ble for store, så hun hadde tenkt til å kaste dem, så sa jeg "jenny, du trenger jo ikke kaste dem", så så hun alvorlig på meg å sa "jeg gidder ikke spare på dem da" Hahahahahahahahahah xD Åfyfaen som jeg lo. Og ikke bare det, vi hadde det utrolig festelig for web cameraet. Jeg trenger egentlig ikke si så mye om det, for de det gjelder vet vell hva jeg mener xD HAHAHAHA !

Jeg elsker deg Jennybestevenn, og dagen idag har vært knallers ;) Men nå skal jeg og Jenny smøre oss inn i svinefett, så snakkes ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar