lørdag 14. februar 2009

> Fredag den 13.

Ulykkesdag, har det i alle fall vært. Idag har alt skjedd på en gang, ikke bare på skolen, men også der hvor jeg håpet at det ikke skulle skje flere teite ting. Jeg tror nok at det er best at jeg kommer meg litt vekk, for jeg er rett å slett dritt lei av alt nå. Igår fikk jeg alt mulig drit slengt rett opp i trynet mitt, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke klarer å forsvare meg med noe, når jeg står der å føler meg som en idiot forand alle folka. Det er så mye jeg ikke klarer å sette ord på, for det er så mye som skjer, og endelig tenkte jeg at jeg skulle komme meg litt vekk, å være sammen med vennene mine. Men det endte med at jeg sto ute i kulden med tårene langs skinnet mitt. Hvorfor klarer jeg aldri si noenting av det jeg burde si, når jeg blir slengt drit til. Jeg klarer aldri å få sagt hvordan jeg føler det, eller mener det. Åssen klarer du å alltid få meg til å være drittsekken ? menmen, nå årker jeg ikke skrive mer her.

I alle fall, nestegang det er fredag den 13, holder jeg meg heller inne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar