mandag 9. februar 2009

> lengte tilbake.

For å si det sånn, så er dagene mine ikke helt på toppen. Fordi jeg bruker meste parten av tiden til å lengte tilbake. Savner så veldig ting slik det var, og vennene jeg hadde. Jeg vet at ting forandrer seg, og at det er en fase som alle må igjenom, detsverre :/ Men avlikevell gjør det så innmarri vondt. Innmarri vondt å se et bilde, eller tenke tilbake på tiden man hadde, tiden man aldri får oppleve igjen. Menmen, det er nok ikke bare meg som lengter tilbake, så jeg har ikke noe mer å klage over enn alle andre. Jeg prøver egentlig å nyte dagene, med minnene jeg lever for å oppnå. Med menneskene jeg skal skape nye minner sammen med. jeg har god grunn til å smile for det jeg har i alle fall :)Vi har foresten hatt Norsk prøve idag, og det gikk til helvette for å si det mildt.Jeg klarte ikke huske en eneste ting. Satt bare å skrev ned masse tull. Jeg kunne egentlig det som sto der, og mer enn det, men med en gang jeg satt meg ned med prøven, husket jeg ikke en dritt. jeg fikk rett og slett HJERNTEPPE, og det er helt jævelig. Sitte der å ikke vite hva man skal gjøre, å tenke "jaa, dette kommer til å gå rett til helvette". Menmen, man kan ikke alltid gjøre det bra på skolen heller akkurat. men nok om dt, været er veldig fint om dagen, og snøen glinser som bare det :) Egentlig nyter jeg livet jeg, å prøver å ikke tenke så mye på ting jeg vet aldri kommer til å bli det samme igjen. Akkurat nå sitter jeg med tekoppen å prøver å planlegge dagen min. Skal jeg ut med susanne bestevenn en tur etterpå ^^ og leksene kaller på meg, for jeg har lovt meg selv å bli bedre på skolen, skal skjerpe meg.

> En siste ting jeg gjærne vil få skrivd ned, før jeg går, er :
The only reason people hold on to memories,is because that memories is the only thing that won't change,when everything else does.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar