onsdag 11. februar 2009

> Solskinnsdagen.

Vell, idag har linni vært med meg hjem fra skolen. Noe jeg syntes var utrolig koselig, for det er så lenge siden sist. Vi har vært på en lang sparketur i det fine solskinnsværet. Vi stoppet jo selvfølgelig en liten tur innom butikken, å kjøpte oss en pakke bamsemums og en Sjokolade, for når man skal på en slik lang tur, må man jo ha noe å få litt energi fra. Etter det, sparket vi videre. Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært skikkelig sur idag, for jeg har nemmelig mensen, og jeg syntes virkelig synd på linni, for uansett hva hun sa, ble jeg sur. Menmen, ikke ta det personelig, det er bare sånn som skjer en gang i måneden det. Men i alle fall, jeg håper du vet Linni at det ikke er noen andre jeg ville delt denne solskinnsdagen med, enn deg. :) Jeg er ufattelig glad i deg, og utrolig heldig som har deg. Selv om du endte opp med en blaut bukse fordi du havna i snøen idag. Sorry, er lei for det, men det frista bare sånn. Men akkurat nå har jeg detsverre ikke tid til å skrive mere, fordi jeg skal nemmelig ha litt kvalitetstid sammen med bestevennen min, også må jeg jo gjøre det godt igjen etter disse teite mensen dagene mine. Så, snakkast ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar