tirsdag 24. februar 2009

Tenke, tenke, tenke ..

Nå er det en god stund siden jeg har skrevet her, og det beklager jeg på det sterkeste. Og for å være helt ærlig, har jeg ikke hatt så mye å skrive om heller, eller det som er å skrive om trenger ikke havne på nettet. På Torsdag reiste jeg til Oslo, og det var utrolig koselig å se mormor og morfar igjen :) Det var jo vinterferie i Oslo, så ingen av vennene mine der inne var hjemme, Nathalie hadde jo selvfølgelig reist bort, å de andre var på Gautefall. Så ja, jeg kjedet meg en god del ja :/ men når jeg var ute å gikk en tur, hørte jeg plutselig en stemme rope på meg, å bak meg sto Christian, han hadde ikke reist fra meg nei :) Så vi gikk en lang tur, åherregud så koselig det var. Det er jo kommet så mye snø der inne, å himmelen var full av stjerner, å på den andre siden av havet, var himmelen helt svart i bunnen. Jeg følte meg skikkelig glad, og jeg savnet det å bo der inne, virkelig :/ Men utenom det, var ikke helgen min akkurat helt på toppen, å jeg sov nesten ikke om nettene. For jeg var så utrolig lei meg, og redd for å miste min bestevenn. Men nok om det, for det er fikset nå, tror jeg :) Vettu, jeg klarer egentlig ikke skrive noe bra her nå, jeg bare sitter å surrer med alt annet. Jeg har foresten 3 prøver som må øves til, pluss en debattartikkel som skal levers :/ Åhh, gleder meg så sinnsykt til ferie nå, at det er ikke mulig. Idag ødlag jeg foresten buksa til Marcus, noe jeg er utrolig lei meg for. Fikk så sinnsykt dårlig sammvittighet, men han vil ikke tilgi meg :o For buksa kosta nemmelig 1000 kr, for han kan jo ikke gå med annet enn dyre ting vettu :) Så nå sitter jeg her å prøve å finne en måte å tjene litt penger slik at jeg kan kjøpe en ny en til han. Til Torsdag skal vi ta BCG sprøyta, å jeg gruer meg så sinnsykt. For jeg HATER sprøyter, jeg takler det bare ikke. Men det skal nok gå fint, for jeg har klart meg igjenom verre ting før. Men nå bare surrer jeg her, å skriver "men" hele tiden. Så jeg tror jeg heller avslutter det kort og enkelt med ; .. Hadefint :) Å ha en super ferie til dere alle sammen ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar